Jak napisać CV? - Centrum Przedsiębiorczości, Integracji i Edukacji w Łukowie OPP

Jak napisać CV?

Powiatowy Punkt Inforamcji dla Osób Niepełnosprawnych » Oferta dla poszukujących pracy » Jak napisać CV?

Jak napisać CV?
CV - Trzymaj się schematu!
Napisanie dobrego CV może być kluczem do sukcesu. Większość rekruterów od niego zaczyna przeglądanie aplikacji kandydata. Jeśli nie znajdą w nim potrzebnych informacji - przechodzą do kolejnej osoby.
Mówi się, że na przeczytanie jednego życiorysu osoba prowadząca rekrutację ma kilkanaście sekund. To czas, jaki zajmuje dosyć pobieżne „przelecenie wzrokiem" jednej strony. Jeśli dokument jest nieczytelny, za długi lub niejasny to nie ma szans, żeby wartościowe informacje wpadły rekruterowi w oko. Pamiętaj! CV studenta czy absolwenta nie może być dłuższe niż na jedną stronę A4! Zadbaj o wyraźny podział na poszczególne części! Wytłuść („wybolduj") najważniejsze informacje - nazwę firmy lub stanowisko, na jakim pracowałeś, certyfikat poświadczający przydatne w pracy umiejętności itd. Nie pisz wszystkiego, ogranicz się tylko do tego, co naprawdę niezbędne! I ostatnia rada: przejrzyj poniższy formularz - znajdziesz w nim wiele przydatnych wskazówek! Więcej: www.niepelnosprawni.info http://http://www.niepelnosprawni.pl
prezentacja02-CV-wer3[1].pdf

CV